29 november 2012

den första snön

är det bästa som finns!
avskyr november så in i bängen fy för den lede, därför känns det xtra nice med SNÖ och i övermorgon är det december wooop woop

egentligen borde jag (as usual) skriva tenta, men jag kan bara inte skriva den, something's wrong, istället kommer jag på diverse andra roliga grejer att göra

här är ett litet urval av dessa

det här till exempel. hanna hellquist är så förbannat smart och rolig att jag kan titta på detta i evigheter, längtar till onsdagar numera? tur att det är 3 avsnitt kvar av detta underbara program

videokonst är ju alltid intressant, kobra är bra osv osv

vet inte om jag ska skratta eller gråta, gött å få droola lite hur som haver i alla fall

och så lite mer public service, p3-dokumentär är det som skänker mening åt mina söndagar (numera alla mina dagar since jag inte vill göra det jag egentligen _måste)

so long långkalsong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar